Напрями комплексної оцінки
Комплексна оцінка проводиться фахівцями ІРЦ за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку особи;
оцінка мовленнєвого розвитку особи;
оцінка когнітивної сфери особи;
оцінка емоційно-вольової сфери особи;
оцінка освітньої діяльності особи.
У разі потреби фахівці ІРЦ можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.

ОЦІНКА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИ
Оцінка фізичного розвитку дитини здійснюється вчителем-реабілітологом. Метою проведення оцінки є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо, а також його впливу на фізичну та рухливу активність особи, її освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо облаштування освітнього середовища (простору), адаптації/модифікації навчальних програм.

ОЦІНКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ОСОБИ

ОЦІНКА КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ ОСОБИ
Оцінка когнітивної сфери особи проводиться практичним психологом та/чи вчителем дефектологом з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо адаптації/модифікації навчальних програм, застосування корекційно-розвиткового складника в освітніх програмах.

ОЦІНКА ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ
Оцінка емоційно-вольової сфери особи проводиться практичним психологом з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин, психологічного стану особи, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі для фахівців, що надають корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, для практичного психолога та соціального педагога закладу освіти.

ОЦІНКА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Оцінка освітньої діяльності проводиться усіма фахівцями ІРЦ за всіма напрямками з урахуванням критеріїв формування вмінь та навичок, впливу встановлених особливих освітніх потреб на рівень сформованості знань, умінь, навичок відповідно до вікових особливостей особи, у тому числі оцінка умінь, навичок, інтересів, важливих для вибору професії (для осіб з особливими освітніми потребами, які здобуватимуть професійну (професійно-технічну), фахову передвищу, вищу освіту).