Якщо в закладі освіти немає корекційного педагога
Вересень добігає кінця, а це означає, що в закладах освіти вже сформовані ІПР (індивідуальні програми розвитку) для дітей з особливими освітніми потребами. Настає важливий етап — їхня реалізація, у тому числі й проведення корекційно-розвиткових занять.Трапляються ситуації, коли в закладі освіти немає потрібного корекційного педагога (логопеда, психолога, дефектолога чи реабілітолога), а потреба в дитини є. Що робити?
1️. Заклад освіти надає письмове підтвердження, що такого фахівця немає.
2️. З цим документом батьки або заклад можуть звернутися до ІРЦ.
3️. Фахівці ІРЦ організують необхідні корекційно-розвиткові заняття в онлайн форматі.
Таким чином, дитина отримує підтримку, а команда супроводу забезпечує виконання ІПР у повному обсязі.
Разом ми будуємо систему інклюзії, де кожна дитина має право на розвиток
